hemma igen :D

Hallå igen! =) nu e jag hemma igen o tar det lugnt efter helgens hajk ;p det va rätt kul, jobbigt men samtidigt mysig =) i fredags var Sandra här, vi gjorde inte så mycket, jag skulle typ packa, när vi rota bland mammas o pappas kläder efter täckbyxor, så hitta vi en gammal full overall, säkert från 80'talet, Sandra envisades om att jag skulle testa den, men jag ville inte, men sen gjorde  jag det för att vara snäll, den va sliten, för liten för mig, såg ut som jag hade blöja... men..um.... den passa bättre på henne iaf ;P men sen vart det stress, jag glömde massa saker när ja skulle dra, glömde typ nästan packningen >_< va as stressad, men sen kom jag iväg o kom till centralen vid 5, alla va där o vi drog till norrtälje, där fick vi vänta typ 1h 40min på bussem >_< sen dog vi nånstans ut i skogen, vi la upp tälten o slagga, jag fick sova mellan Mjau o Hanna tror jag =) sen på morgonen fick jag, Oskar o Hanna fixa frukosten, det gick snabbt o kl 9 fick vi 3 går först som första gruppen, vi snacka o så under hela vägen, vi gick typ 1 mil eller nåt den dan, men aa, inte så mycket o berätta, sen på kvällen spelade vi kubb på isen o  sov vi i stuga o hade det jättemysigt =) vi alla hade ett seriöst samtal om olika saker vilket jag tycker va jätte itressant o roligt, vi basta, eller aa, de andra gjorde det, jag pallade inte, plus att jag inte tog med mig badbrallorna ;p um.... vad meer kan jag berätta? ;P juste, jag hade ont i tårna hela helgen xD jag hittade inte mina kängor så jag tog ett par helt random från mammas o pappas rum, men problemet va att de var 2 storlekar för små >_< men annars va det rätt skoj =) //Micke

lite bilder här under


 




              

Kommentarer
Postat av: sandra.

höhö overallen va ashet på dig micke (;

2009-02-08 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0