jobbig dag

Inget idag har varit sig likt efter att mamma åkte till sjukhuset, har försökt få tag på henne hela dan, men till sist ringde hon o jag fick höra hennes röst, hela dan har jag varit tyst, inte sagt så mycket, var helt off i skolan, skulle ha engelskaprov, men sket i det, pallade inte, fick snacka med skolkuratorn o allting kändes så mycket bättre, Bromma gymnasiums kurator e fan bäst, hon får en o bli levande igen, en underbar kvinna =) men det har känts konstigt o vara hemma, kändes konstigt att mamma inte va hemma när man kom hem, satt en stund o stirra på stolen som hon att o drack o käka tabletterna på igår, det fick mig o fälla en tår.. :/ men jag har kämpat med att vara stark o positiv hela dan, vet att det kommer fixa sig, det vet jag, kan känna det i hela min kropp... ska ge min gamla mamma en stor bamsekram när hon kommer hem igen, hon ska känna sig älskad o orka leva <33 utan henne finns inte jag  //Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0