känns bra o träffa mamma igen

Hallå =) just nu gör jag typ nada, ska strax gå o fixa badkläder, handduk osv, ska till simhallen o simma med Johannes =) tidigare idag var jag i skolan, det va tråkigt, men fick sluta 1 ist för vi hade ingen NK pga det va basket match mellan Bromma gymnasium (min skola) o Tensta gymnasium ;p jag drog till S:t Görans sjukhus ist o hälsade på mamma, det känndes riktigt bra, men det va svårt o hitta tiill henne, men lyckades till slut, det tog typ bara 30 min xD vet inte hur, men jag hamnade i psyk stället, där alla e typ psykisktsjuka, de va nån sjuk gammal tant som ville att jag skulle gå till henne för hon ville säga en sak, men seriöst, jag vågade inte, vem vet om hon hade hoppat på mig...? :/ det va asläskigt där, men aa, tills sist hittade jag mamma iaf, fast inte där, utan i en vanlig avdelning=) men nu ska jag dra o fixa för badet, så vi hörs =) // Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0