värsta natten i mitt liv

Runt 22 inatt hörde  jag mamma sitta i köket o stor gråta o prata i telefon med sin väninna där hon sa att hon inte orkade länge, för pappa hade sagt att han va typ less o pallade inte längre, men hursomhelst,  jag försökte prata med henne sen men hon vägra säga nåt, hon satt bara där o drack vin, plötsligt såg jag apotekspåse bredvid henne med massa tabletter.... hon hade tagit massa tabletter ´samtidigt hon drack.. :/ hennes väninna kom o jag rusha ut gråtandes för att träffa en polare, Natte, när jag mötte  Natte hade jag torkat mina tårar o lyssna på hans kloka ord, när jag kom hem igen, var mamma borta o hennes väninna... plötsligt kom hennes väninna in o berätta att hon hade ringt ambulans för att ta mamma till sjukhuset o att hon skulle klara sig... jag försökte få tag på min bästa tjejkompis, men hon svara inte så jag ringde Carro o hon svara... henns underbara röst fick mig bli lugn igen, efter det satt jag på min säng o försökte inte gråta... men det va lite svårt:/ men somnade tillsist... vill bara mamma kommer hem igen... saknar henne, hela natten trodde jag att hon skulle dö :( men det ser ljust ut, tack o lov... älskar dig mamma <333 //Micke


Kommentarer
Postat av: emma,

det kommer att bli bra, jag finns alltid här för dig <3

2009-02-05 @ 14:45:22
URL: http://emmajjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kommer ordna sig micke, hör av dig om det är något <3

2009-02-05 @ 21:16:29
Postat av: Anonym

det kommer ordna sig micke, hör av dig om det är något <3

2009-02-05 @ 21:17:47
Postat av: sandra

oj nu blev det knas, min dator störde sig <3

2009-02-05 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0