äntligen! =)

Puh! tjena! :D äntligen e det snart fredag =) hela veckan har varit jobbig >-< har fått slåss mot 4 äckliga prov denna vecka, men nu, nu e det över =) har egentligen italienska läxa tills imorn, ska typ läsa en text o kunna läsa den flytande samt översätta den till svenka flytande, men ser det ut som jag har orkat göra? nej, juste=)  träningen idag gick helt katastrofalt dåligt, fick en jävla håll + halsbränna :/ det va jobbigt, men ey, jag lever ännu ;p har också städat mitt rum idag (A) första gången på aslänge, det känns också skit konstigt, jag menar, nu e det hur mycket space som helst där inne, det har alltid varit trångt o så, men om man väl städar lite, så förändrats otroligt mycket =) tänk på det om ni inte e såna som pallar städa, som jag ;P funderar på vad jag ska göra imorn ;p ska iaf hälsa på mamsen, o Natte vill följa med, så jag skulel slå honom en signal när jag slutat skolan, sen så funderar jag också på om jag ska lägga mig imorn huvudtaget, som ni redan vet, så ska jag till Italien på lördag, o vi ska samlas i Arlanda kl 04:30 , o det tar typ en timme o åka dit, sen så måste jag upp lite tidigare för att göra mig klar o så, så det känns onödigt att lägga sig huvudtaget ;p har ingen lust o lägga mig kl 20:00 på en fredagskväll heller ;P men vi får se hur det blir med den saken ;P //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0