halli hallå

tjenis penis ;p de va as kul o besöka Aftonbladet idag =) de e delade upp klassen i 2 grupper, ena gruppen fick göra tidning o andra TV-nyheter ^^ jag hamnade i TV gruppen, det va så jävla kul =) o det blev ett bra program sen i slutet :p besökte mamma idag också o hon verkar faktiskt må bra =) syrran har varit lite jobbigare idag än vanligt >_< hon har fått egna nycklar till dörren o kan nu låsa o låsa upp, så nu går hån runt med nycklarna runt halsen hela tiden o snckar om hur duktig hon va när hon fick upp dörren själv idag xD men just nu gör jag typ nada, väntar på att pappa ska bli klar i badet, så jag kan duscha ;p o så, laddade jag precis ner senaste Lost avsnittet och väntar på att Seven Pounds ska bli klar ;p hoppas den e bra=) men aa, vi får höras =) // Micke

Kommentarer
Postat av: j

lost äger allt o alla

2009-02-18 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0