kul ;P

Tjo! :D hoppas ni har det bra =) vet att jag har blivit segare o segare på att skriva i blogg ;P men um... veckan har varit seg pga skolan ;P men helgen har dock varit både roligare o mysigare =) fredags träffade jag Johannes efter skolan, men han va lite sur eftersom nån hade snott hans SL-kort (buss/tågkort) :O men vi drog till Hötoget i stano drog o käka på Maestro ;p vi köpte en varsin kebab ;p sen drog vi till Donken o köpte varsin kaffe =) då kom kalle, en polare till Johannes ;P han va chill=) men sen drog vi på bio o såg Män Som Hatar Kvinnor ;p asbra film! men lite brutal då o då >_< efter det drog Kalle hem till Täby o jag drog med Johannes hem till honom i Hässelby ;p vi va där en stund o drog sedan ut för att träffa Sandra o vi drog till Johannes ;p efter en stund skulle Sandra hem o kvällen fortsatte med Johannes med Guitar Hero - World Tour, lite filmer o dans ;p vi stod o lyssna på lite hiphop o gjorde fula danssteg ;P skitkul! xD men sen så decka vi runt 3 ^^ på lördan vakna vi, käka frukost, duscha o så o Sandra kom igen ;p vi gjorde inte så mycket, bara chhilla =) sedan drog vi alla till stan o träffa Bob! :D drack kaffe o jag o Bob drog hem till mig för att käka, bränna lite filmer till DVD o drog sedan till Konny ;p vi kollade på film, snacka, spela lite spel ;p sen så gick vi alla, Jag, Bob, Konny o Danne till sängs runt 5 på morgonen ;p sen så idag (söndag) vaknade vi med att Konnys mamma hade varit ute o handlat en massa mat, kaffebrygga o en.... va fan heter det? en sån där sak som man rostar bröd... brödrost tror jag det heter ;P men skitsamma ^^ så jag gama i mig 5 mackor med ost o 2 koppar kaffe, det va jävligt gott =) o så får vi inte glömma snusen ;p de e najs o dricka kaffe när man snusar! =) efter det drog jag hem för vi skulle till mormor o käka middag ;p efter det hem en stund o sen till scouterna =) vi hade tårttävling, det va fett najs, jätteroligt! :D de va typ allt jag gjort för er som tycker det e intressant o läsa vad jag gör xD ;P //MIcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0