lovet e gott som slut :/

Tja! =) nu e lovet slut :/ skola imorn, men får iaf sova till halv 9, det e jag glad över =) har träffat en jävla massa människor under lovet =) massa från gamla tiden när man va barn, har vandrat runt mycket i STHLMs city o lärt  mig mer om stan =) fan va jag verkigen älskar STHLM, de e verkligen en underbart fin stad =) men aa ;P lite kort om helgen :p i fredags var jag hos Karolin i Värmdö ;p vi käka middag o så som hon hade lagat, det va faktiskt gott =) sen gjorde vi inte så mycket =) igår (lördags) träffade jag Bob :D de va så skojigt o träffa han igen =) vi träffades utanför Åhlens i T-Centralen o skulle köpa cigg o snus, men helvete, kvinnan vid kassan nekade igår, har fan köpt där typ 7 gånger innan... men aja... måste säga att hon e söt (A) om jag hade varit lite äldre hade jag raggat på henne ;) men hur som helst ;p vi drog sen till Konny o Sabbe kom =) vid 17:00 drog jag o Bobbo hem till mig, vi ksulle käka makaronlåda som farsan hade fixat, så jag, Bobbo, Linnéa (min 9-åriga syrra) o hennes klasskompis käka, sen bärnde jag lite filmer på DVD-skivor medan Bob lekte lite med tjejerna =) men skitsamma, sen drog vi till Konny igen o Danne kom senare o vi glodde på film från ca 21:30 till 04:30 ;p sen la vi oss =) men det va trångt när jag Bob o Konny dela på soffan >_< men sen har jag inte gjort så mycket idag, förutom va på scouterna på kvällen ;p men som sagt.... imorn e det skola igen :/ längtar till påsk då jag drar till Italien 2 veckor :D //Micke

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Tack för en trevligt kväll!:)



<3

2009-03-02 @ 07:53:38
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0