sista veckan!

Tjena Nixen!! Nu e det bara 1 vecka kvar, sen lov :D o då drar jag till Italien i 2 veckor :D vi fick sluta tidigare i fredags för ingen hade gjort klart uppgiften till NK ;p men jag drog hem o chillade en stund, sen så drog jag till Huddinge, så jag mötte Sandra i Vällignby, så åkte vi till Fruängen där hennes farsa bor, så jag tog buss 704 tror jag till Huddinge ;p där mötte jag Bob o några kompisar till han, sen så drog vi hem till Bobs polares kusin o köpte 2 plattor bira o då började det snöa som fan :/ så vii va ute rätt länge i snökaoset i Sandra kom sen, så vi krökade lite, sen så drog jag, Sandra o Bob hem till Bob o kollade på Hem Till Midgård :D sen så la vi oss ;P sen så på lördags dan drog jag hem o när jag va väl hemma, va jag efter en halvtimme tvungen o dra igen ;p hade lovat Alex o lyssna när han lirade kontrabas med orkestern ;P jag jag träffade Niklas o Mjau vid Plattan o tog bussen, men det va kaos på bussen :o de va aspackat med folk o det fanns folk som försökte tränga sig på xD men till sist kom vi till hallen där Alex skulle lira, så vi lyssnade på orkestermusik i typ 1,5 timme ;P jättekul :D;P sen så hade vi inget o göra, så jag, Mjau o Niklas drog till Plattan igen o gick till Burger King ;P dem käka medans jag va irriterad på Bob xD han skulle komma, så först sa han bussen gick precis, sen så senare messade han mig o sa att han missade pendeln xD men skitsamma, när vi satt där på Burger King, kom det en polis paketbil i fullfart ner till Plattan, 2 snutar happade av o började löpa, bilen backade assnabbt o tarmapade på gasen o görde uppför backen till bilvägen ;P jag, Niklas o Mjau drog ut för att se, där stod en man upptryckt mot väggen men snuten som rotade i hans fickor, o så såg vi en man som stod med sina händer mot bilen medans snutarna checkade han ;P men sen så drog vi till pendeltågsstationen o Mjau drog, jag o Niklas väntade på Bob, sen så när Bob kom, så drog vi hem till Niklas kompis i Stadion, där va även Richard o några andra som jag inte kände, så vi kröka, snackade mo hade det vara mysigt =) sen så när vi skulle hem, va jag lite halvt lullig o glömde gå på toa innan, så när jag o Bob satt på tuben, så va jag aspissnödig :o så Bob satt bara o gjorde ljud ''pssst''  gjorde han, det gjorde mig ännu mer pissnödig o då började en helt random snubbe också göra pssst-ljud :o fick fan panik, men lyckades klara mig tills vi kom till Vällingby :D sen så la vi oss typ direkt när vi kom hem till mig o idag har jag inte gjort så mycket, bara scouterna ;P //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0