hemma igen:D

Tjo! nu e jag hemma igen :p känns sjukt underbart!! :D kom hem igår natt egentligen, så för 24 timmar sen var jag fortfarnade på flyger där uppe i det blå;P men besöket i Italien var väl sådär ;P visst, jätteskönt väder, verkligen, upp mot +24 grader på dagarna o så, men Cervia.... Cervia va inte direkt bästa stället ;P men dock bra ställe att träna på!! känner att ha 2 pass/dag har gjort mig till en bättre löpare, men slet som fan i bena ;P men bäst av allt med lägret, e att jag känner att jag har kommit närmare me alla  i min löpargrupp, nu e vi mer som en big happy family eller nåt=) badade i havet 2 gånger under de 2 veckorna ;P det va jättekallt ;P men poolen va fan värst, den va jätte iskall xD älskar glassarna där, spenderade typ 28 euro på glass på 2 veckor, så det  e dags för mig o deffa (banta) som fan (A) jag fick dela rum med tjock Martin, Björne den fete o Big Fredde ;P vad mer kan jag egentlgen säga? förutom att vi besökte Florens också för en dag ;P jättefin stad, verkligen!! men STHLM e självklart finare som alltid<33 men skitsamma ;P vi hörs!! //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0