andra veckan på G

Tja! :D Helgen var jättetrevlig! =) i fredags kväll hookade jag upp med Benna, Danne o Natte. Vi drog till Folkan i Spånga där vi var med ledarna, käkade godis, lirade pingis, lyssnade på musik o snacka skit. Det var jättetrevligt! =) Minns fan inte om jag har berättat om att jag träffade Sanna strax innan vi drog till Folkan? ;P Hon e iaf en f d klasskompis som jag inte sett sen lågstadiet typ eller nåt ;P Men det var iaf kul, stötte på henne på bussen=) Sen så lördagen var jag o träna kl 11 med gruppen, efter det cyklade jag till stan fram o tillbaka o tog det bara lugnt tills kvällen. Då drog jag till IO o mötte Danne, Benna, Natte o Konny där. Vi spelade Left 4 Dead en stund på nätet. Det var så sjukt jävla roligt! :D Haha, fan va man garva o svår när man dog o vissa stunder var det asläskigt ;P Efter det drog jag o Benna hem till Natte. Där drack vi kaffe o så, sen så drog vi ut med hunden. Då drog vi till T-banan för att möte upp Sofia =) Jag o Sofia drog hem till mig för vi skulle ha en mysig filmkväll. Sen så la vi oss typ 3 eller nåt o snckade tills klockan var 5 >_< Vi vaknade kl 8 av att klockan ringde men klev inte upp förens 8:40 typ. Jag skulle jobba på Tjejmilen, vara funkis. Det var iaf astråkigt, sen så gjorde jag inte mer än det typ. O så idag, måndag har jag varit i skolan, sedan hem o tittat lite på Zeitgeist. Efter det drog jag till träningen o efter det cyklade jag till stan som vanligt i regnet ;P o Nu så e jag här, men vi får höras!

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0