skola imorn... suck!

Tja! Som vanligt har jag inte skrivit så mycket, men men ;P Imorn börjar skolan igen, suck! Måste börja vänja mig vid att gå upp på monarna, passa tider, börja jobba igen osv osv. Sommarlovet har iaf varit det bästa lovet ever, tycker jag iaf. Min kontakt lista har vuxit jättemycket o har haft jätteskoj =) men som sagt börjar skolan imorn igen xD Men det e ju sista året! WOHOo! :D Btw, så e jag singel igen,om de nu va nån som inte visste om det xD Om det e ens nån som läser tänke på att jag inte skrivit jättelänge ;P Men eftersom skolan börjar igen, så kanske man börjar skriva lite oftare =) Måste berätta att jag fick slänga några bilder i Facebook, får se om jag kan få några upp här på bloggen... Om det inte strular som förr >:<
 
                

Här över e några få bilder på vad som har hänt under lovet... Lyckligt nog var det inga problem o ladda upp bilderna! :D

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0