filmkväll på alla <3 dag

Hallå! jag e just nu hos Konny =) Jag, Danne o Benna ska slagga här så vi har massa filmer på G som vi ska hinna se, bl a American Pie - Beta House o en film som kommer på TV, A Man Called Horse =) det ska nog bli jätte mysigt o glo på film med boysen (A) vi käka precis chokladpudding (USCH!) o Smarties (mum! =) ) vi sitteer nuu i Konnys rum o kollar på Constantine på 6:an, den e lite små konstig :p meningen först va att jag, Danne o Benna skulle till Handen (ligger l¨ngt ¨t helvete, huh xD) för att träffa nån Iris o troligen kanske slagga hos henne (huh?) ;p men det vart inte så, så vi hooka up med Konny via luren o drog till honom, när vi nästan va hos honom, såg vi en alkis ligga på marken xD jag, Danne o Benna bestämde oss att vara snälla :D så vi Danne o Benne hjälpte honom att gå o jag tog hans kasse ;P han luktade alkohol redan 5 meter från honom xD men vi såg till att han kom hem (A) det va dagens goda gärning, som Konny sa när vi berättade för han =) det e ju trots allt alla <3 dag, eller hur? man måste visa lite kärlek =) puss hej<333 //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0