glad alla <3 dag! =)

Hallå o ha en glad alla <3 dag =) jag mår prima, men gör typ nada, llite smått segt just nu, badade precis, så jag lyssnar på musik, på Nevestore, tycker dem e skit bra =) laddade också precis ner den gamla klassiska filmen Herkules ;p ska se den lite senare med lil' syrran ;p minns när man såg den på fritis när man va barn, gamla fina minnen <3 vetefan när jag såg den senast :o men det ska bli spännande ^^ senare ska jag som jag sa igår, rulla till Johannes o chilla, men dock e det lite tråkigt att man e singel just idag :/ jag som vill ligga i sängen o mysa med levande ljus.... men va fan, de kommer massa alla <3 dag i framtiden ;) men idag e det en dag att lyssna på massa kärleks låtar ;p eller inte (A) Just nu e det Green Day som pumpas här ;p Green Day - St. Jimmy, en bra låt ^^ men vi får höras  =) hoppas du har köpt nåt ifnt till din käraste =) //Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0