lördag

Hallå =) idag har det varit fullt upp hela dan... eller aa xD vakna imorse i bäddsoffan med en Johannes bredvid ;p vi la oss runt 2 igår efter att ha sett Cast Away med Tom Hanks ;p vi klev upp 7:40 o käka frukost o så ^^ efter det drog jag hem, duscha, bytte kläder o tog det lite lugnt o drog sen till stan för att träffa Sabbe =) det va skoj =) vi gick runt i stan, åkte båt o så o snacka :) stod ca 50min utan för Grand Hotel o väntade på AC/DC :p de hade konsert i Globen igår så de bor där förtillfället ^^ vi ksulle fixa deras autografer åt Danne, men dem kom aldrig ut :/ så vi drog till Konny o chilla där =) seedan drog jag hem, duscha igen o kollade precis klart på Morgan Pålsson - Världsreporter med papsen =) det va min lördag ;p hoppas ni har också haf det mys =) //Micke

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Jag har haft en bra lördag:)



Puss

2009-02-21 @ 21:55:24
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0