nu e alla <3 dag helgen över för i år!

Tjeeenare! :D äntligen e jag hemma igen ;p har inte gjort så mycket idag ;p vaknade hos Konny o så började vi glo på film igen xD från 11-18 bara film ;P de va en jävla massa film den här veckan, så jag ska hålla mig borta från TV:n nästa helg ;p men det va iaf trevligt =) vid 18 drog jag mot scoutnerna som ligger i Hässelby^^ eftersom jag inte palla åka buss, så gick jag ist, det tog ca 1h 20min (A) men sen på scouterna hände inte så mycket, jag hamna i målar gruppen, men målade inte (A) jag bara satt där o va social med Bella o de andra =) men hursomhelst, just nu e jag ny duschad, lyssnar på Eagle-Eye Cherry o chattar med underbara Emma o söta Erica =) men vi får höras! puss hej<33! =) //Micke

Kommentarer
Postat av: My

ja tycker du kan länka till mig på dina länkar för ja har länkat till dig! :D

2009-02-16 @ 16:08:34
URL: http://mypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0