oh, måndag... =(

Tjabba, tjena, hallå ;) de e Micke N här ;p hoppas allt e najs =) jag hatar måndagar >_< skolan va seg som alltid, framför allt på NK:n  >_< jag o Melinda skulle redovisa om pippifåglars fortplantning (A) men det gick åt helvete, jag börja snacka o alla barja skratta.... huh? >_< men aa...det va bara knas... sen hälsade jag på mamma =) jag köpte även Aftonbladet, blev fett irriterad på att en snubbe som satt mitt emot mig försökte typ kika efter vad som fanns med i tidningen... så när jag skulle av tåget, va jag snäll o gav honom den ;p han tacka o bocka =) kände mig jätte snäll, de va dagens goda gärning !!=) men aa, pallar ej skriva mer, så vi hörs=) //Micke


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Tjena, är inne här för första gången. testar att blogga tillbaks.

2009-02-17 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0