oouuufff vilken seeeg dag >_<

Imorse skulle jag vakna 9, men var tvungen o kliva upp 7 för att göra frukost åt syrran, samtidigt som jag skulle göra hennes matsäck o sen spraka iväg henne till skolan xD hon skulle åka skridskor ;p men aa, jag klev upp vid 7 o gjorde allt, sen när jag skulle dra vid ungefär 20 över 9, kom jag på att jag har idrott o jag e skadad, så jag stanande hemma lite extra till 20 i 10 isf o kom försent med en kvart ungefär med flit =) sen hade jag lunch o sedan matte, matten va så jävla seg, fick verkligen, då menar jag verkligen kämpa att hålla mig vaken ;p sen svenska med Solveig xD inte kul!! :p hoppas Solveig nu aldrig kommer se det här inlägget ;p men sen slutade vi! yay! men nej.... hade en fet jävla italienska tills imorn... så jag började göra den när jag kom hem, efter 2 timmar va jag tvungen o sluta mitt i allt för jag skulle dra o reepa med bandet ;p det va kul som alltid o vi göra våra framsteg =) jag har bas o sång om ni undrar, Danne e vår trummis o Konny elgitarrist =) efter det mötte vi Sofie (min scoutledare) på bussen så vi snacka med henne =) sen när jjag kom hem, så va det italienska läxa igen >_< så jag blev klar för ca 45min sen (21:30) xD men aa... som sagt, jävlig seg dag >_< hoppas imorn blir det roligare, ska till Aftonbladet med klassen o sen träffa mamma o köpa alla hjärtansdags present åt en mycket speciel person ;) tjaaoo!!! // Micke





bandets rummis Danne =)




Bandets elgittarist Konny ;p

Kommentarer
Postat av: Frida

men gud sötisar <3 har ni ett band :D sen när? och vad heter ni? :D ahahaha

2009-02-10 @ 22:38:23
URL: http://froolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

typ sen slutet av sommaren ;P vi heter typ Dare ;P men det verkar som att vi ska ändra det till nåt annat xD

2009-02-10 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0