TJA IGEN :D

Sry för jag varit o lat  inte pallat skriva ;p men um.... hmm...;p kan börja med... eh... jaa... igår träffade jag Karolina o några kompisar till henne ;p de åkte skidor i Kungsan (centrala STHLM) när jag kkom dit ^^ så vi drog efter ett tag till Burger King o slängde i oss lite hamburgare o pommesfrittes ;p o sen drog jag till Konny då o slagga där o Danne kom också ^^ på kvällen messade Karolina mig o undra ifall jag ville käka middag hos henne på fredag? :p blev lite förvånad, men, aa :p tackade ja, så ska dit imorrn =) idag träffade jag John, Tim o Laura :O det va askul! :D John har jag kontakt med, Laura med lite, men Tim, det va kanske... ehh... 7-8 år sen jag såg han sist :O det va askul =) vi satt o snacka om gamla minnen från lågstadiet, 6-års o grejer =) vi luffade runt från T-centralen till Slussen o leta efter en jävla parkbänk som vi kunde sitta på >_> men nej, inte hitta vi nån jävla bänk :/ slutade med att vi gick in på donken i Slussen o satte oss där o värmde oss =) mycket skönare än parkbänk, men ändå ;p vi träffade också 2 tjejer från Tims klass, de går i samma skola som mitt ex, Cissi, så de visste tydligen vem hon va xD världen e ganska liten, vi såg också 2 klasskompisar från min klass, men pallade inte springa fram o hälsa xD men aa... ;p tyvärr e lovet gott som slut nu ./ men... aa, får passa på o njuta av den sista tiden=) puss hej!<3 //Micke


Kommentarer
Postat av: Cissi

hedrad jag känner mig över att få vara med i din blogg :D hahaha :)

2009-03-10 @ 20:15:53
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0