lovdag 5 o 6 ;P

Tja! Nu e jag hemma igen från Konny ;P Vi skulle se på när hans klasskompis hade spelning i en pub i lördags, men det blev inget. Man skulle tydligen vara minst 18 så jag kom inte in.... Irriternade xD Men men ;P Så vi drog hem till Konny igen o glodde på film med Danne;P Sen så igår var jag hela dan hos Konny. Det regnade så fruktansvärt hela dan. Men Benna o Sabbe kom också =) Sabbe skulle på kvällen spela en match, o jag skulle hem. Eftersom hon skulle spela i Hässelby, så skulle vi samåka till Vällingby, men nej. Jag ångrade mig o stannade kvar hos Konny ;P Ville inte heller ut i stormen xD Men hon drog o Benna drog strax efter. Sen så senare skulle Danne hem o slagga, för han skulle till jobbet idag. Idag vaknade jag o Konny typ kvart i 1, sov riktigt bra till skillnad från natten innan. Så jag lunkade hem direkt efter o chillat lite. Det här äntligen slutat regnat! :D Det har typ regnat non stop hela helgen! >_< Men nu har det slutat :D Har träningen kl 6, vad jag annars ska göra, får vi se ;P

//MIcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0