lovdag nr 2!

Tjena! Idag vaknade jag 7 för jag skulle väcka lil'syrran o kicka iväg henne till fritis. Efter att hon drog, så drog jag ut o cyklade till Sollentuna o tillbaka ;P Jag kom hem så jag käkade frukost o tog en härlig dusch. Sedan var jag hemma bara en stund o gjorde nada. Sen så senare drog jag till sjukhuset o träffa mamma. Hon verkade må rätt bra, o efter det drog jag till stan o mötte Benna. ;p Vi drog till Natte o påvägen dit hoppade Danne på tuben. O idag på tunnelbanan såg jag en assöt tjej! Asså hon... Hon fångade mig direkt. Hon va finna också för hon snackade finska, svär, hon gjorde mig typ kär eller nåt. Vi satt o tittade då o då på varnadra. Hoppas hon bor här i närheten, för då finns det chans att jag stöter på henne igen, nästa gång ska jag börja snacka med henne, lovar! Ska ite glömma hennes ansikte... Men hursomhelst, vi kom hem till Natte o Nattes kusin, Carro, var också där. Vi satt typ bara o snacka o drack kaffe o så. o Nu så e jag hemma ;P


Låten får mig o tänka på henne. Passar in så perfekt, precis som han t.ex sjunger e att han såg tjejen på tuben, precis som jag gjorde.




                                          

//Micke

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Jag har också en sån. Fast det är en kille på bussen:)



Karolina

2009-06-12 @ 11:36:45
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0