tjabba

Tja! Nu har jag inte skrivit något på jättelänge! Men det är ju lätt att det blir så, speciellt nu när det är sommarlov. Jag har ingen minne av när jag skrev senast o orkar inte direkt kolla upp det ;P Men jag har iaf solat, badat, grillat, campat, varit med frugan (Linnéa) o kompisarrna, krökat... Aa, massa olika stuff som man kan tänka sig o göra;P Men på söndag åker jag iaf till Finland. Har blandade känslor om det. Jag menar, visst, jätteskoj o träffa släkten osv. Men... Jag vill inte dirket vara borta i drygt 1 månad, kommer hem o e hemma ca 2 dagar o sen scoutläger. Har jag berättat att jag tänker sluta på det? Alltså scouterna? Tänker iaf sluta med det efter sommaren... Efter 10 långa år, så tänker jag sluta. Men annars går livet bara framåt o det e sjukt underbart att ha lov =)
 
Inga bilder finns med, eftersom datan/Internet krånglar.

//Micke

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krökat ? Du drack ju inte alkohol ?:S Glöm aldrig vad du lovade din farmor

2009-07-10 @ 11:05:54
Postat av: Alex lite coolare och lite häftigare!

Ska oxå sluta med scouterna efter sommaren :O

2009-07-12 @ 13:47:56
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Någon som är grymt dålig på att uppdatera!:P

2009-07-15 @ 12:05:06
URL: http://linaans.blogspot.com
Postat av: Micke

Haha, jaa, jag vet xD e asdålig på att uppdatera xD

2009-07-29 @ 11:31:20
URL: http://mikaelnieminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0