helgen e slut :(

Tja!! har gjort en hel del i helgen=)

i fredags slutade skolan i Naturhistoriska museet i Universitetet, skit tråkigt det va :o så jag drog direkt efter till Sandy's i T-Centralen o träffade Johannes =) efter ett tag kom Bob ;P vi satt där o fika en stund typ =) sedan drog vi o hälsa på mamma på sjukhuset, det va skitkul, vi va där några timmar o snackade med några andra där också =) jättetrevligt folk! ^^ mamma bjöd oss på cigg? WTF? har också märkt att jag o mamma har kommit mycket närmare varandra sen hon hamna där, men det e ju bara bra =) sen så senare drog vi till Kista o fixa lite krök o drog sen snabbt Johannes, han skulle fixa lite, Bob käka lite där för han va typ ashungrig o jag fick gå en bit o möta Sandra =) efter det drog vi till Fabian o chillade, meningen va att vi skulle ha pokerväll, men det vart inte så mycket poker, slutade hastigt när Johannes hade druckit för mycket o rushat ut för att spy >_< men skitsamma, sen så i lördags drog jag hem på dan, va där en stund o drog sen till Bob, va där en stund o drog sen ut o träffade några, sen  gick  vi till Bob igen o kollade sen på halva Star Wars som gick på  TV, efter det började kolla på Kingdom Of Heaven, men efter 1 timme av filmen ungefär stängde vi av o la oss, sen så idag, klev vi upp mitt på dan typ, käkade o så, kollade klart på filmen som vi började kolla på natten, efter det drog vi hem till hans polare, var där en stund o sen  va jag tvungen o dra till Scouterna ;P de va lite om min helg=) //Micke

Kommentarer
Postat av: (:

att vara hos bob värkar fett chill ju (:

2009-03-22 @ 22:00:17
Postat av: (:

att vara hos bob värkar fett chill ju (:

2009-03-22 @ 22:00:29
Postat av: hemlig beundrare

måste varit chil som fan att varit hemma hos bob

2009-03-22 @ 22:04:36
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. (lägger upp nya den 25e varje månad) Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Välkommen in!

2009-03-25 @ 01:13:27
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0