snart helg =)

Tja =) snart e det helg! fan va skönt =) men har dock prov imon :/ histora, om lagen, botten o straffen genom alla tider :/ men det verkar vara ganska lått, så det kommer nog gå jättebra =) annars har jag inte gjort så mycket idag ;P vaknade av ett SMS från mitt ex typ kl 7 >_< hade faktiskt kunnat sova till 8:30 :/ men skitsamma, drog till skolan, mötte första lektionen o nåt om man säger nej, tack till ;P men sedan drog jag hem o la mig i sängen för att plugga!! men fan va tråkigt de va, somnade asmånga gånger, slutade räka efter 5 gånger typ >_< men sen drog jag till träningen, sen efter det hem, middag, dusch o nu e jag här=) men vi får höras! =) //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0