tjo igen xD

Tja! :D sry för jag inte skrivit nåt på några dagar, de e så att datan har typ varit paj :/ hade virus o skit :/ men nu e det fixat :D fick formatera om datorn, så jag brände ner alla låtar o bilder som fanns på datorn för att inte förlora alla minnen o så, men datan blev gott som ny :D sen helgen har det inte hänt så mycket tror jag ;p i måndags va jag o träna, det va kämpigt, men lyckades klara träningen =) sen så i tisdags hade jag svenska prov, fan va jobbig det va! :O helt sjukt :/ o så repade jag med bandet, det fick bra :D sen så igår, såg jag Kenny Starfighter med scouterna;P vi tog upp hela rad 7, det va lite små kul, men filmen va annars bra :D o idag e det torsdag, har bara tagit det lugnt =) har studiedag =) så jag vaknade vid halv 11, så jag har egentligen bara lyssnat på musik o kollat ett avsintt av Lost, Gossip Girl o One Tree Hill (a) sen så senare ikväll har jag träning, känner på mig det kommer bli skit jobbigt ;P men får bara bita ihop =) //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0