2 jobbiga dagar klara

Tja! duschade precis, igår o idag har det varit 2 jobbiga dagar, har antingen pluggat eller arbetat, non stop! igår gjorde jag omprovet i NK, det gick konstigt nog bra! :D efter det drog jag hem o började plugga historia, inlämningsuppgift imorn, blev klar med den idag, hela 8 sidor om hatet mot judar ;p pluggade typ 5 timmar igår non stop o va sen tvungen o dra o jobba med båtjäveln, var hemma igår kväll runt 23:00 fan >_< idag va det nationella i matte (gick åt helvete), sedan hem igen o börja plugga historia, tack o lov så blev jag klar, sen så efter det var jag tvungen o dra o jobba på båtjäveln, svär, hatar den, vill elda upp den eller nåt =( men imorn e jag kanske ledig! ska iaf plugga italienska, prov på det på fredag, men kanske slipper jobba, om du vill!! =) //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0