puh, äntligen!!

Tja!! idag har jag bara råpluggat italienska o NK, har lärt mig på italienska ca 20 möbler, 5 rum, presens, reflexiva verb o ''passato prossimo som det heter, måste säga att det tog lång tid innan jag började förstå sammanhanget xD men nu jävlar e jag expert ;) sono proffesore Mikael Nieminen... visst låter det underbar? :') xD men men ;P idag har det varit dåligt väder hela dan, men eftersom jag har tjatat på mig själv att solen alltid skiner i STHLM oavsett vad, så har det känts bra (A) e just nu inne på MSN o snakcar med Konny, Natte o Erica ;P Erica frågade om jag ville träffas, vilket jag klart vill!! de va ju så länge sen, inte dirket igår senast :O:O så vi får se vad vi hittar på i underbara STHLM=) om ni e intresserade av Konnys inköpslista som han berättade för mig nyss som han ska fixa, så e den ganska liten ;P

Konnys inköpslista:

Badbyxor

Sovsäck

Alkohol
 

men men ;P men imorn ska jag iaf träffa Erica, o vad som hender överig under helgen får bli en överraskning ;P får ta dagarna som de, eller hur? =) //Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0