VG+ :D

Heey! Tänker inte be om ursäkt för 1000000 gången för jag inte har skrivit på 100 år igen... men men ;P Vet ni? Jag e asgrym på att hålla tal! Fick ett helt VG+! :D Men har dock varit astrött heeela dan, somnade typ på filosofin för det var så segt! o så har jag haft ont i huvudet också :/ Men men ;P Träffade Natte nu ikväll o vi var i Vällingby C o tog en kaffe på donken med 2 bekant till honom. Livet har bara rullat sen sista jag skrev, vilket har varit assönt :D Förresten, jag har dessutom börjat intressera mig för litteratur, böcker o sånt. Har skrivit upp en hel del författare som jag måste läsa om. B la Voltaire, John Steinbeck, William Faulkner, Jonathan Swift o Nathaniel Hawthrone ;P Just nu läser jag Riddaren i Nöden av J. D Salinger, rätt så schysst bok faktikt. Har planerat på att börja skriva en egen, roman eller novell, vet inte riktigt. Jag har snackat med Natte om det o han tycker det e skitbra. Det tycker jag med, jag menar det e en bra övning. Jag vill som sagt bli journalist i framtiden, o så eventuellt författare med. Då jag kan skapa en egen fantasi värld, målar o skapar precis hur jag vill. Är det inte en fascinerande tanke? Det är frihet... Jag tror att min första story ska handla om det... friheten... fan! Nu blev man sugen, får slå mig ner nån dag o göra en mind map eller nåt o hitta på en schysst story! Men nu ska jag inte störa mer.. ''årets nobel pristagare i litteratur e Mikael Nieminen!'' visst låter det sweet? =) Men aa, ska inte störa mer! ;P puss o hej alla glada!

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0