nu skriver jag igen... efter att en mycket speciell dam har smått ''tjatat''

Tjena nixen mina galna fans! (kul o leka att man hade några ;) ) Jag vet att det var jättelänge sen jag skrev något i denna döda blogg. Men nu e jag här o får försöka skriva lite oftare. Jag har dock en känsla att jag skulle ha sagt något liknande i förra inlägget som jag skrev för... aa, bara Gud vet när det var.

Men hur som helst, hur har ni haft det? Själv kan jag säga att jag har haft det bra. Det har dock varit hittills en helvetes varm sommar. Soligt nästan varje dag o temperaturen har legat på drygt 30 grader (tur att man inte har köpt biljetter till Thailand eller liknande). Förhoppningsvis blir det lite regn i natt.

Imorn ska jag... jaa, ingen aning vad som händer imorn. Jag har snackat lite med flickvännen om att dra till stranden, vi har försökt få med henns bröder som inte riktigt verkar nappa. Sen så på söndag drar jag till Finland! Jag har ärligt talat längtat så att får korssa Östersjön, men jag vet att jag kommer sakna under bara Sverige o ljuvliga Stockholm efter några dagar. Så typiskt mig!

Jag har även gått o tänk på vad jag ska göra nu när ja har tagit studenten o ingen skola som väntar på en efter sommaren. Jag ska iaf söka jobb, det har jag bestämt, men sen? Jo, jag har nämligen fått tillbaka mina barndoms drömmar! Japp, jag har bestämt mig att söka till polis högskolan. Tror jag, jag vet inte, det kan vara en tillfällig känsla... jag vet iaf att det känns rätt, det gör det faktiskt. Så... vem vem? Jag kanske rullar runt i en snutbil om några år å får ta emot sten kastning o skit. Nä, ska inte tänka så! :p Det var allt jag hade att säga för tillfället... tror jag... aa, jag e rätt så säker på att det var allt. Jag lovar mina kära fans, jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad så att ni inte blir självmordsbenägda!

Ciao o ha det bra!

Mike

Kommentarer
Postat av: emma :)

hahaha ;)

2010-07-18 @ 14:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0