E jag dryg?

Skämtar du med mig? E jag dryg?  Varför e jag dryg? Jag har försökt finnas för dig, försökt vara så snäll det bara går, jag har försökt att få träffa dig... du sa du ville träffa mig till o med, det gjorde mig glad, men helt plötsligt vänder du mot mig o säger jag e dryg!? Vad fan har jag gjort? Blir så arg, så irriterad att jag kokar, du kör med den där äckliga attityden i telefonen  när jag ringer ''ville du något speciellt, eller?'' med en sån äcklig röst, med ett sånt äckligt sätt att jag blir helt paff, leker du framför dina kompisar? blir arg..  så jag säger nu fuck it, varför ska jag kämpa för dig när du ändå bara visar handen? tänker inte va nån jävla toffel!

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Vad har hänt?:(

<3

2009-04-27 @ 12:29:48
URL: http://linaans.blogspot.com
Postat av: Micke

nä, typ nada... tjejproblem bara >_< <3

2009-04-27 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0