Italien imorn! :D

Tja!! imorn ska jag till Italien :D men måste dock upp 03:10 xD men hursom helst, dan har varit trevligt, hela 13 plus grader!! :D drog till skolan, sedan hem =) tog det lugnt o sedan hälsade jag på mamma =) sen så har jag packat en massa ,p Bob o Sandra var här en stund också =) så jävla kul när dem drog, jag hoppade in i duschen o sen när jag kom ut så hade jag 22 missade samtal ;P Sandra hade förskt ringa mig 22 gånger ;P hon hade glömt sin väska i mitt rum, där hade hon bl a Bobs o hennes biobiljetter ;P dem hade typ missat 40 min av filmen när jag slängde ner väskan från fönstret till dem;P stog där i bara handduk, synd att ni tjejer inte va där ;) (A) de va allt jag hade o säga denna gång =) men jag hoppas ni alla har det ett riktigt skönt lov så hörs vi om 2 veckor!! yoohoo!! //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0