första helgen imorn :D

Tja! Jag vet att jag inte skrev igår, men det var för att jag inte riktigt orkade. Så jag skriver lite om går dagen.

Jag drog till skolan på morgonen o det var en helt vanlig dag. Efter skolan drog jag hem o pluggade lite religion, för vi hade läxa. Efter det tittade jag på TV o sen så drog jag till Islandstoget o träffade Sofia. Sen så senare drog vi hem till henne o tittade film.

Det var typ min dag i korthet igår ;p

Men just nu sitter jag o chattar med Johannes. Han skickar bilder från vår sista sommarlovs vecka i Motala ;p Kanske kan slänga upp några bilder senare =) Annars har jag varit i skolan idag o slutade kvart över fyra, så jag hann ungefär dra hem o chilla i drygt 30 min. Sedan var jag tvungen o dra till träningen. Vi körde intervaller o efter det cyklade jag till stan o sen hem. Det har varit min dag ;P Vädret har varit kanon idag, soligt o varmt, hoppas det håller i sig! :D

Ciao, buona notte!<3

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0