första skoldan check!

Hallå! Idag var det första skoladan! Det gick hyfsat smidigt förutom att jag typ halvsov på filosofin. Det e syrrans fel. Min yngsta lilla syrra kom in kl 4 imorse o väckte mig, hon sa att hennes väkarklocka hade ring o hon kunde inte somna om för det var för mörkt. Hon e föresten 10 år. Men hur som helst, jag var astrött o nyvaken så jag fattade nada vad hon sa. Hon la sig bara bredvid mig i min säng o somnade. Efter ett tag började jag fatta vad hon hade sagt, så jag klev upp o hämtade en till kudde ;P Men tillbaka till skolan. Det var jättetrevlig o gosigt att träffa alla klasshomiesarna. Det var många glada läppar o massa händer som skakades o massa krama här o var :D Vi fick vårt nya schema o vi ska ha Solveig 2 timmar varje måndag morgon!!! (NOOOOOO!!!) >_< Men får väl bara bita ihop o fixa det ;P Sen så efter plugget drog jag hem, tittade lite på Lost innan jag drog till träningen ;P Vi sprang runt 1 timme o efter det cyklade jag till stan fram o tillbaka. Det tog typ 1,5 timme xD Så jag var jättetrött o jättehungrig när jag kom hem igen. Cyklade till statshuset innan jag vände om. Men imorn e det en ny dag med nya utamingar! Godnatt!<3

//Micke


Underbara vackra statshus i ljuva STHLM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0