tisdagen den 24:e... oj, jag menar 25:e =)

Tja alla glada Micke fans ;P ;) Idag har det varit en underbar dag precis som alla andra dagar! :D Vaknade med att solen lyste så vackert som vanligt som det gör här i STHLM. Solen skiner alltid i STHLM, remeber that ;) Första lektionen var med Solveig (DOHH!!) o det var italienska steg 2 xD Kunde nästan inget, för jag har typ glömt det mesta under sommaren ;P Men sen så hade vi religion med världens bästa lärare, Ulf alltså o sedan psykologi xD Vi snackade typ om kännslor ;P Men slutade iaf 12:40... eller var det 12:20? Kommer inte ihåg, men det var najs :D Så jag lunkade hem o tog det helt enkelt bara lugnt =) Hade senare på kvällen träning i Stadion, så det tog lite mer än en halvtimme med tuben (t-banan/tunnelbanan för er som inte vet) ;P Efter det såträffade jag Sofia. Vi typ satt på en bänk vid Islandstoget o snacka om massa skit :D Men men, nu ska jag glo på film o sen sova ;P Måste göra läxor imorn också :( men men, de e ju imorn ;) godnatt alla glada, sura, pigga o trötta människor =)

//Micke

Kommentarer
Postat av: Sofia

det var fett trvligt, vi ses senast på lördag :)

2009-08-25 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0