DET BRINNER (NOT)!

Eftersom hälsenan strular så kan jag inte springa vilket jag annars gör, så jag drog till gymmet med en klasskompis för att pumpa upp musklerna lite snyggt så att tjejerna ska stirra på en... nej då... men hur som helst ;p mitt i allt när vi höll på o pumpa, började det pipa! :O det va ganska läskigt, o en röst hördes där den uppmana oss att lämna byggnaden pga av brand >_< alla i gymmet stod stilla o stirra på varandra som om vi hade sett nån het tjej... >-< men aa, pallar inte berätta mer, så jag drar storyn snabbt.... vi gymma, det pep, röst ur högtalarna uppmana oss lämna byggnaden, ingen fatta nåt först men drog sen ut efter typ 10 min xD o sen fick vi gå in igen för de va fel på larmet... så ;p det va allt jag ville säga för denna gången :) // Micke

Kommentarer
Postat av: emma,

vad fin bloggen blev :)

2009-02-04 @ 20:23:01
URL: http://emmajjohansson.blogg.se/
Postat av: sandra.

va mysigt med en blogg :) den blev fin<3

2009-02-05 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0