fan va skoj det va o bada igen=)

Det märks att det va länge sen jag simma i samhall senast ;p hade det jätte skoj med Johannes, vi körde mortionsim o snacka massa skit samtidigt, om livet, tjejer, kärleken, relationer o så bestämde vi att vi ska dra till hans sommarställe i Motala sen i sommar=) vi bada ångbastu, vetefan när det va senast jag gjorde det ^^ det va kul o bada i Vällingby badet huvudtaget, det e säkert 10 år sen senast jag badade där :p när vi va i ångbastun, så va det typ 3 små grabbar där också, plötsligt kom det in en till liten pojke o han ropa ''alla i HSS ska duscha nu'' så det betyder att de var från samma scoutkår som jag o Johannes ;P fast de va miniorer ;p det var nog då jag badade senast i Vällingby, då när jag va en lite plutt (minior) som dem ;p det va kul=) //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0