helgen som kommer

Nu i helgen ska jag föröska glömma allt som har hänt o hoppas på att mamma e hemma när jag kommer hem sen på söndag, imorn (fredag) har vi idrottsdag, ska på promenad :p vill bara göra nåt som går snabbt o e enkelt eftersom jag måste hem direkt, ska möta Sandra så ska vi dra hem till mig o hitta på nåt, vetefan vad man kan göra i min tråkiga lägenhet >_< sen måste jag också packa, ska bort med scoutnerna (e sjöscout o har varit det typ i 10 år för er som inte visste det) jag ska möta rubbet kl 17 imorn vid ''spottkoppen'' eller ''bögringen'' som vissa säger i centralen, vart vi ska har jag ingen jävla aning om, det blir en överraskning ;p vi ska troligen till norrland nånstans o vandra o kampa =) sen lördag e jag nånstans på äventyr nånstans i Sverige ;p söndag e jag hemma igen nån gång... så det e lite om min helg, så de här  e sista inlägget på några dagar... så jag önskar er alla godnatt o en riktig skön helg =) puss hej!<3 //Micke


Kommentarer
Postat av: sandra.

äsch, klart vi kommer på något :D

2009-02-05 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0