kul o snacka med Sabbe igen =)

Hallå!! =) Idag snackade jag med Sabbe igen på rikitgt.. eller aa ;p rätt mycket iaf, det va länge sen vi hade sån här samtal :/ men det va kul o så ska vi SeS på lördag, det e över 1 månad sen jag träffa henne senast :O men det ska bli skoj! =) annars har min dag varit trevlig =) det var bara jag o Danne i studion idag, Konny hade för mycket plugg ;p men jag o Danne lira Bob Marley - No Woman, No Cry o Black Sabbath (osäker på stavningen) - Ironman, bara bas o tummor, det va skit kul o vi fick schysst flow också!! kan redan se oss i rampljusen o lira =) // Micke

Kommentarer
Postat av: sabbe

Hahah " på riktigt" ! :D

2009-02-18 @ 21:31:47
URL: http://sabbebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0