Norge e ett fint land!!

Hallå! Jag kom precis hem från skolan o e förbannad, arg o irriterad på några snorungar som jag hörde prata på T-banan! de satt o snacka skit om Norge, norrmän o dess språk!! :@ blev så jävla arg, jag menar, Norge e ett otroligt fint land, med en bra befolkning!! eller enligt mig iaf, hade lust o lägga mig i deras jävla rasse snack om Norge, men de e ju bara snorungar, eller hur? de gick säkert i 6:an eller nåt, så jag hoppas de fattar att sånt jävla bullshit tolereras inte här! framför allt inte i mina jävla öron!! om jag hör dem snacka skit om Norge igen, ska jag fan örila dem alla! :@ //Micke







Kommentarer
Postat av: Alex lite coolare

Amen on that!

Ska fan till norge imorrn! :)

2009-02-19 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0