hallå, nu skriver jag igen ;P

Hallå alla crack pundare! :D Det var inte igår jag skrev, så jag tänkte lägga ner nu lite tid på det=) Jag har varit i Finland typ 3 veckor ;p Här har det hänt det ena o det andra. Men typ bara bra saker, men orkar såklart inte skriva om allt =) Kan börja med att jag åkte båt i med My, det var ganska tråkigt vissa stunder, då när man inte hade nåt o göra så at säga ;P Men vi var iaf på bio! :D Vi såg nån Startrek, den var rätt ok faktiskt! Men de va en kärringjävel som satte sig framför mig så jag fick typ strecka på mig xD Men hur som helst så kom vi till Åbo på kvällen o där var hennes farföräldrar som plockade upp oss. Riktigt trevliga var dem! =) Vi drog hem till dem o så sen så nästa dag åkte jag o My med buss till Hamina, vi skulle ju på språkkursen ;p Sen så började lägret där, riktigt jävla kul var det! Några bekanta från förra året o en hel del nya människor. jag fick dela rum med en kille från Frankrike ;P Han kunde typ nada finska, så vi fick snacka engelska, men först var det svårt för jag kunde inte riktigt uppfatta hans accent xD Men tyvärr flög alla 10 dagarna förbi o man var tvungen o packa väskan... Men sen så drog jag hem till min syssling, första natten blev vi iaf jagade av en snubbe i bil o min syssling påstod att den snubben brukar ha ett hagelgevär i bilen, men vetefan om de e sant xD Sen så har min älsda syssling fyllt 30 så det var drag hela natten =) Sysslingen som jag bor hos fyller 18 nu i helgen xD Har också varit i Helsingfors, träffade några bekanta frön lägret förr året, det var gosit=) Sen så på tisdag åker jag hem igen till ljuva o vackra STHLM =) Så v får höras, orkar inte skriva mer xD

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0