förhoppningsvis sista provet imorn innan ljuva sommarlovet!

Tja! Jag ber om ursäkt för jag inte har skrivit på flera dar, anledningen e att blogg har börjat strula för mig. Vissa dagar kan jag inte logga in o vissa dagar kan jag knappt gå in på andras blogg. Men nu gick det!! :D Kan börja med att matchen mot Blackeberg var en stor seger för Bromma gymnasium! :D Helt underbart! =) Sen så igår var det talangjakt i skolan. Tråkigt nog var det bara 3 nummer, men alla var jättebra. Tycker jag iaf=) Unga talanger vill jag se! Efter det slutade vi, så jag drog till stan med Noëlla (tjej i klassen) o en kompis till henne. Kommer inte ihåg vad hon heter xD Men vi drog till Gina Tricot eller vad det heter, skulle fixa en sak åt Emma. =) Efter det drog jag hem... o aa... mamma e tillbaka på sjukhuset... :/ Hon hade käkat massa tabletter igen. Den här gången var det min syster som hittade henne o ambulansen fick ta en sväng hos oss... Men men... vill inte snacka mer om det. Hursomhelst, idag var vi i Drottningholm, min o alla samsam klasser. Där hade vi tripspromenad. Det roliga e att de var typ exakt samma som förra året xD Så min grupp vann, o första priset var godis xD Men jag hamnade i samma grupp som Tarek o Karl, o så va det  2 tjejer från 1:an. Frida o... Vetefan va hon den andra heter, kommer inte ihåg! (A) Men det var väl skojit o mysigt o promenera i vackra Drottningholm o vinna godis! =) Efter det drog jag hem o chilla o så har jag pluggat NK. har omprov i anatomi imorn o förhoppningsvis e det sista provet innan lovet! Om jag failar imorn, jaa, då får jag fixa det i höst eller göra en sista försök den 10:e, dvs dagen efter avslutningen o jag vill helst skippa de båda!;P


                                                 



Buona notte, ci sentiamo!

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0