Jobba imorn o på söndag!

Tja! Läget jao? =) Kan börja med att berätta att jag e irriterad på knappen ''A'' här på tangentbordet! Den har blivit så seg, måste trycka typ 2-3 gånger innan det börjar hända nåt! :@ Snart slår jag sönder ''A''... jag hatar bokstaven A nu=) Men men ;P Nu byter jag ämne innan huvudet exploderar (A) Idag hade jag förhoppningsvis mitt sista prov innan lovet =) Det gick ärlig talat jättebra! Hurra för mig! =) Efter det hade vi matte. Fast vi körde lite hänga gubbe, o eftersom det egentligen var matte, så använde Anders (läraren) bara matte ord. xD Efter det fick vi dra hem för vi slutade för dan! YAAY! Här hemma har jag inte gjort så mycket iaf. Hade träning på kvällen o det var asjobbigt!! ;o Det var så tufft, vi sprang som hundar o jag höll på att ramla ihop. Fick också uppstötningar, asnära på att spy. >_< Men nu lämnar jg detaljerna där. ;P Imorn bitti kl 7:30 ska jag vara vid Näckrosens T-banestation o möta Bob o Chribba. Vi ska nämligen jobba från 8 till 8. Vi ska bygga scen ;P Det blir säkert jätteskoj! Vi ska även jobba på söndag med! =)

//MIcke 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0