lov dag 7o8 ;P

Tja! Igår gjorde jag inte så mycket, var bara ute o träna o cyklade sen till Sollentuna =) Efter det träffade jag Natte o vi chillade hos honom tills kl var typ 1, sedan drog jag o snackade typ i telefon med Linnéa typ i 1 timme >_<

Men sen så idag vaknade jag kl 7 för jag skulle kicka iväg syrran till Fritis o jag tittade på filmen Twilight eller vad den heter ;P Den var väl så där. =) Efter det hookade jag upp med Natte o vi käkade lunch på donken ;P Fick en sån där grön cola glas ;P Efter det var det dags o hooka upp med Benna i stan. Han skulle på  donken xD Så han käka medans jag tog en kaffe =) O jag fick även hans gröna cola glas ;P Efter det.... vad fan gjorde vi? juste! Han skulle köpa snus åt mig, men fan, de va typ nåt knas med maskinen så han kom ut med ett paket cigg ist! :O Knas! Men vi drog sedan till io's (internetcafe) o lirade CS 1.6 i en timme typ ;P De va jätteskoj! :D Vi lirade mot 2 andra svenskar, jag o Benna mot dem. Måste säga att de krossade oss o de sa bara dumma kommentarer ''Suta med CS, ni skämmer ut er'' osv xD Men Bennas kommentar var bäst! Han sa ''Vi spelar inte dag o natt som ni'' haha, o vi blev kickade från servern! :D Men sen så fortsatte vi spelandet på en annan server. Då var det andra bullar! Benna var typ bäst o jag var typ säsmt, dog hela jävla tiden, blev fett irriterad. ;P Efter det drog vi till den dära kullen/klippan där i Rådmansgatan, bredvid statsbiblioteket eller vad det heter o sate os på en bänk o såg ut över ljuva STHLM. Vi snackade skit o båda av jättetrötta, eller jag iaf >_< Men fattar inte varför Benna sa det, men han sa typ helt plötslig ''Du e en köttbulle o jag e en fiskpinne''(!?) Men sen så efter det drog vi på donken igen o käka McFlurry med Daim i! Jättegott, men tyvärr va det min 3 gång på denken idag! xD Efter det drog jag hem o snacka med Linnéa igen på luren o hookade upp med Natte sen. Var med honom enstund o efter det drog jag hem o duscha o nu e jag här!

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0