LOV!

Yea! Nu äntligen e det lov! Sjukt underbart! Ja, jag vet att jag inte skrivit på ett tag nu igen, men det e fortfarande Internet som strular med bloggsidor :/ Kan dra snabbt vad jag har gjort:

FRE: Jag klev upp kl 6 o drock till Näckrosen o mötte Bob o Chribba, vi skulle jobba. Vi jobbade från 8 till 6, dvs vi fick sluta 2 timmar tidigare :D Jag skulle möta Johannes men han visste inte om han kunde, så jag drog till Skarpnäck o mötte Karolina o hennes kompis, Jessica. Vi var hos Jessica o lira sällskapsspel medans vi väntade på att hennes kompis skulle komma. Till slut kom hon o vi hade det en trelig kväll med massa musik o skoj. Det blev dock kanske lite för många glas för mig(a).

LÖR: Vaknade o mådde dåligt, helt bakis. Men jag mötte Timo (som bor i Malmö) o John vid Plattan kl 2 o de va fullt med danskar där, USCH!! Vi luffade runt lite i stan o bestämde oss sen att dra till Sture gallerian för Timo skulle ha snuff (snus som man sniffar) ;P Efter det drog vi till Donken o käka o snacka massa skit, jättetrevligt. =) Efter det drog jag till Farsta för jag skulle möta Bob, Chribba o några till för vi skulle glo på Sverige-fitt Danrmak matchen!:P Men fan, vi torska o man hade typ lust o gå hem o tröst äta. xD Men vi stannade kvar en stund där o de va nästan som att det var fest (halvt kanske) på G. Vi fixade lite tjejer för att joina, men ingen var speciellt pigg eller taggad för att göra nåt. >_< Men jag, Bob o Chribba drog hem till Bobs farsa i Sundbyberg o slaggade där. Måste säga att hans pappa har en mysig lägenhet! :O

SÖN: Vi kom försent till jobbet för ingen hade vaknat av väckarklockorna. xD Vi alla 3 hade ställt våra mobiler på väckning, men ingen jävle vaknade! xD Men vi fick springa till jobbet o kom bara ca 30 min försent. Vi jobbade ungefär 3 timmar, sen var vi klara o fick dra. Så jag drog hem o gjorde inte alls så mycket, det var så skönt o bara vara hemma o göra absolut nada. =)

IGÅR: Igår var jag bara hemma, hade ingen skola! =) Men hade dock träning på kvällen, annars gjorde jag inte så speciellt mycket.

IDAG: SOMMARLOV o återigen SOMMARLOV! Idag började de 10 långa veckorna av glädje o frihet! WOHOO!  :D Sjukt underbart! =) Jag vaknade o drog till skolan för avslutning. Efter det hem o fixa min gamla cykel som jag inte använt på 2 år. ;P Fick sätta dit nya pedaler, fixa kedjan, tvätta en med trasa, den var så fruktansvärt dammig o så fick jag skruva åt en skruv. ;P Yepp, Meckar Micke var namnet ;P Hade träning idag igen o drog efter det till Sundbyberg o lira fotboll med Danne, Benna o Sabbe. ;P Så jag har tränat tillräckligt idag ;P först cykla till träningen (Hässleby från Vällingby) träna ca 1,5 timme o sen cykla från Hässelby till Sundbyberg ;P De e jättelångt xD Var ganska trött o hungrig när jag sen kom hem ;P Ska föröska o cykla direkt imorn bitti till Sollentuna o tillbaka, de e också en bit. Men det går rykten att det kommer regnar imorn =( Men vi får höras!

//MIcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0