lovdag 3 o 4 ;P

Tja! Jag tog precis en dusch efter att ha varit på min dagliga sommarlovscykeltur till Sollentuna o tillbaka. =) Igår var jag hos Joonatan. Vi hade det trevligt. Vi satt bl a o spela Xbox 360 o sånt, jätteskoj =) Sen så på kvällen drog vi ut o käka pizza, mums! =) Min Calzone smakade vanilj :O Men skitsamma ;P Igår var jag dock inte på min cykeltur, eftersom det regnade förskräckligt! Så jag tog bussen ist (A) När jag skulle på bussen i Vällingby, kom jag på att mitt SL-kort hade typ gått ut :O Så jag började vända om o började gå hem för pappa hade fixat månadskort åt mig. Så jag ringde honom när jag var på G hem igen o frågade vart han hade lagt korten, då sa han att mitt SL-kort gällde fortfaande tills idag. Jag blev så irriterad för då hade jag redan missat bussen >_< O 518 till Kista går typ 1 gång i halvtimmen. Så jag tog 179:an ist o det var så fullt redan i Vällingby, fy farao. Barn som grät, folk pratade inte, utan de skreck... Jag började typ tappa humöret o så var det så förbaskat varmt att man började typ löka i bussen xD Så jag hoppade av bussen i Tensta för att köpa snus, var så jävla sugen! Där mötte jag Tony, Sabbes storebror =) Vi gick till centrum i regnet o snacka, han var påväg till moskén o jag till mitt underbara snus! Efter det drog jag till stationen o tog nästa buss till Kista, hoppade av där o tog tuben 2 stationer till Akalla där Joonatan bor. =) Fick typ springa de sista 50m för regnet blev bara värre ;p Så jag var jätteblöt när jag kom fram >_< Men men ;P Senare på kvällen messade Konny mig o sa att hans klasskompis Martin o hans band ska ha spelning idag, så vi ska typ dra dit senare o lyssna! =) Ska messa eller ringa Konny senare o ta reda på när, var o hur mycket det kostar.=) Förresten, fick ett brev av Emma med pengar i xD Hon hade också skrivit ett brev, måste på peka att hennes handstil e jävligt fin! :O =)

Ha en trevlig lördag alla glada! =)

//Micke

Kommentarer
Postat av: emma :)

hahaha, nejnej micke, min handstil är ju skitful! ;b

2009-06-13 @ 17:03:53
URL: http://emmajjohansson.blogg.se/
Postat av: Mikael

äh, lägg av nu va ;P

2009-06-14 @ 10:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0