lovdag.... skitsamma, tappat räkningen xD

Tja! Senaste gången jag skrev var i fredags, hoppas ni hade det en trevlig midsommar! Jag träffade som sagt Linnéa då o vi gjorde inte så mycket mer än gosa o tog det lugnt. På kvällen åkte vi in till stan o träffa Bob, Danne, Sabbe o Benna ;P Vi gjorde inte alls så mycket där o efter det drog jag o Linnéa hem till mig o slagga. =) Nästa dag... de va igår.. vad gjorde vi? Juste, vi åkte in till stan o träffa Bob o sen kom Benna, efter det drog vi hem till mig o hämta lite stuff o sen drog vi hem till Linnéa. Där glodde vi på Wallander film med hennes familj o sen tittade hon o jag på en till film på hennes barbara i hennes rum, jättemysigt, verkligen! =) Sen så idag (måndag) vaknade vi typ... 1 men låg kkvar o gosa o snacka tills klockan var typ halv 4 ;P sen så käkade vi frukost runt 4 på eftermiddan =) men aa, sen så på kvällen drog jag till Sabbe o kollade på fotboll med henne, Kryckan, Josse o Simon, jättetrevligt! ;P

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0