match! ;P:O

Tja! Jag försökte logga in igår, men det gick inte pga något fel eller nåt. Men nu gick det! YAAY! ;P xD Men hursomhelst, lite kort om lördan o söndan ;P

lör: Dagen blev inte alls som jag tänkt mig xD Jag blev uppringd av en man från Hässelby Friidott som undrade vart jag var. ''Var e du någonstans Micke? Det var samling för 20min sen, du e ju anmäld som funtkionär på STHLMs marathon'' mitt svar var typ bara ''öhhh.... ok...?'' hade ingen aning >_<- Men men ;P jag drog till stan o var banvakt, stod o vakta en väg så att inga bilar skulle komma förbi. ;P stod där från ca 14:00 till 20:00. xD det var jätteskoj xD det hände en hel del action och massa skit. xD Men men ;P sen så spelade jag fotboll i lördags också.=)

sön: Igår gjorde jag inte alls mycket, var för det mesta hemma, men drog sedan ut och träffade Bob och Benna. Vi skulle nämligen dra ner beachen o ta årets första dopp. ;P Det var ruggigt varm, o vattnet var ruggigt svalkande underbart! =) Det var typ min söndag ;P

O nu (måndag) e det match! Alla verkade peppade på mer eller mindre sätt. ;P Det är nämligen match idag mellan Bromma gymnasium o Blackebergs gymnasium! :O 2 rivalskolor möter varandra. xD Jag har bestämt mig att dra till Blackans IP o stötta min skola o hurra när Blackeberg losar. xD Men men ;P matchen börjar ju kl 1, så nu ska jag bara chilla här hemma tills dess! Go Bromma! Go Bromma! //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0