snorungar!

Tja! Vet ni vad? När jag skulle cykla till träningen, så landade det en vattenballong precis bredvid mig! Vet ni hur skrämd jag blev? Blev så jävla lack också, några meter stod det 3 små flickor, säkert 8-10 bast. Jag blev så jävla irriterad o tänkte inte på vad jag gjorde. Så jag skrek ''va fan gör ni era fucking jävla snorungar!!''  Haha, skitkul =) Ni skulle ha sett hur de rusha, de sprang typ för livet! =) Sen så drog jag vidare till träningen. Vi tränade ungefär 1 timme o så drog jag på mig dagliga cykeltur till Sollentuna ;P På vägen dit mötte jag också min moster o hennes man, så vi bytte några ord. Annars e det typ allt jag har gjort nu ikväll!


//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0