6 dagar kvar =)

Tja! 6 dagar kvar o sen slipper ni mig ;P men dan har varit bra faktiskt, vaknade halv 9, käkade frukost, fuktade ner håret o fixade det med vax, tog på mig kläder o så, aa, ni vet, allt de där vanliga ;P det var jättefin dag idag, solen stod där högt uppe o log ner mot STHLMs stad, en underbar känsla, jag o min grupp blev klara med på vår skoltidning :D sen så hade vi engelska, segt, men det  gick ;P ingen  NK hade vi idag heller xD anledningen idag e för att vi fick komplediigt ;P så jag drog hem o tog det bara lugnt, lyssnade på lite sommar låtar, jag menar, sommaren e ju snart här =) några månader kvar, sen smäller det  med massa grillande, badande, nattlivet, festivaler o helt enkelt chansen o få njuta av livet som ungkarl ;p jag köpte också handsfree idag :D blev så jävla glad när jag började lyssna på musik via luren igen, det va så länge sen >_< det va där i Hötorget, centrala STHLM, all buller från bilar o allt bara försvann o min lilla värld blev musikalisk, så jävla underbart <333 sen så hade jag träning idag, det gick så otrolig bra, då menar jag sjuktbra! =) japp, helt sjukt, en månad som varit underbar? WTF liksom, det brukar vara den äckligaste dan ;P men inte idag =) idag har min måndag varit full av musik, skoj, sommarkänsla o mycket mer, hoppas det blir så här imorn också! =) hade gott!! //Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0