e våren äntligen här? :O

Tja! har haft så jävla ont i huvudet hela dan, men det har jag struntat i för våren e troligen här!! :D det har varit fint väder hela dan, förutom på kvällen då det började regna :P men inga sura miner här inte! det har ju typ varit 5-7 plusgrader hela dan :D man svettas nästa i vinterjackan, kanske dags o uppdatera sig till sommarjackan snart =) men hursomhelst ;p skoldagen har varit fett seg :o det va ganska tråkigt o lira volleyboll på idrotten, sen hade vi matteprov som jag inte hade någon aningom? ;P sen svenska o sen prov i specialidrott ;p men specialidrottsprovet gick rätt faktiskt! =) o sen hem o plugga itaienska för provet imorn, men gissa om jag pluggade länge, rätt, jag pluggade typ nada, typ 10 min? orkar fan inte (A) sen så drog jag o repade med bandet, det va skoj som alltid=) o nu e det bara 5 dagar kvar =) //Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0